tisdag 2 december 2008

Kurs på gång

Idag har jag varit hemma med yngsta dottern som haft ont i magen. Det verkar bättre så hon ska nog gå till dagis imorgon.
Det känns så spännande idag, att jag har anmält mig till en kurs och lära mig något helt nytt! Det är en kurs i att lära sig göra kransar och blomsterarrangemang med jultema, bara en kväll, men det ska bli otroligt kul! Det här har jag inte kunnat tro om mig själv för några år sen, eller ens månader. Men min kreativa sida verkar ha vaknat upp, det är ju så roligt att skapa! Kanske kommer jag att visa upp vad jag har fått göra, vi får se hur resultatet blir *fniss*
Är just inkommen från en lång promenad med hunden, det snöar småspik och blåser lite, men oj så skönt det är att vara ute i busväder! Man rensar sina tankar så bra och det känns så skönt när man får komma in igen :)
Nu ska jag sätta mig och kolla lite på kristallrummet, tänkte beställa något armband av kristaller. De ska ju vara så bra sägs det....och jag är så nyfiken om det kan vara en hjälp på vägen...vem vet!

2 kommentarer:

Eva Loppan sa...

Ja kursen ska bli spännande:-). Men vem vet hur det slutar, jag med min lysande fantasi. Hoppas allt är bra. Själv är det sådär. Mår fortfarande inte bra och inatt vaknade Alexander med feber, så nu ligger vi i varsin soffhörna och kraxar:-)

Kramis

anna of sweden sa...

Blomsterbindningskurs har jag alltid velat gå.
Klart att du måste visa resultatet på bloggen!!! ;)