fredag 30 oktober 2009

Äntligen fredag igen

Äntligen fredag och ledig!! Även om veckan har varit kort för mig, har den varit intensiv med två olika utbildningar på jobbet och en massa göra på kvällarna. Nu är det över och nu är det tredagarsledigt!! Kvällen igår var jättelyckad, med uppvisning i Gallerian på stan. Mycket folk trängdes för att se dem, så roligt. Alla hade sminkat sig, farmor kände inte ens igen dottern som hade sprayat håret svart också...haha. Tog tre schamponeringar och en massa sköljning innan färgen var borta sen!
Har haft en låååång sovmorgon, väldigt skönt och välbehövligt. Har skjutsat den ena dottern till en kompis och den andra har en kompis här hemma. Idag ska jag inte göra så mycket alls, bara ta det lugnt och glida runt...kanske läsa i min bok och bara njuta av att vara ledig. Ikväll blir det fredagsmys med familjen och Idol :-) Kan man ha det bättre? Önskar er alla som tittar in här en underbar Halloween!



Min tjej i full färd med att göra hjulning...


Hela sminkade gänget gymnaster


Stämningsfullt på stan

4 kommentarer:

Camilla sa...

Önskar dig en underbar fredagskväll.
Kram på dig!

Hallon & Blåbär sa...

Skönt med tredagars ledighet, själv ska jag jobba hela helgen, gissar att det kommer bli massor att göra, men då går ju helgen fort iaf.

Ha en skön helg!

Susanne P sa...

Härliga bilder!
Ha en helt makalös underbar fredag!
Kram
Susanne P

soffie sa...

fint det är här på bloggen,
Å va mysigt å stämningsfullt,
kram