fredag 16 oktober 2009

Fredag idag!

Så var det fredag, veckans bästa dag!
Känns skönt att lilltjejen är bättre, har ingen feber idag :-) Det var härligt att få sova hela natten i natt, inget spring alls, men hade lätt kunnat sova en stund till när väckaren ringde 07,25...men då var det bara att kliva upp och få iväg stortjejen till skolan. Det spöregnar ute så jag skjutsade henne...
Vet inte vad jag ska hitta på denna dag...Har sett att det är en auktion på söndag, inte långt från där jag bor, och blev lite sugen att åka på den. Känns som om det var läänge sen jag var på loppis eller auktion! Auktion är ju bra om man vill kolla efter möbler, kanske kan det finnas nåt av intresse...
Annars är det avslutning på fotboll för 10-åringen imorgon, de ska på stan och fika. Sen på em är det ju tänkt att vi ska hjälpa till med buntning av havrekärvar som sen ska säljas till klassens förmån. Söndag fm är det extra gymnastikträning eftersom tjejerna ska uppträda i gallerian den 29/10 kl. 18,00...blir jättespännande! Och söndag em innebandymatch för den yngsta...om hon känner sig helt pigg...Där emellan ska ett släpvagnslass med ved bäras in...

Så nog ska man få denna helgen att gå också, eller vad tror ni??

Önskar er en jätteskön helg ♥


3 kommentarer:

Susanne P sa...

Det verkar som om din helg är räddad!
Ha en underbar fredag!
Kram
Susanne P

Titti sa...

Ja du ska se att dagen går fort ;)
Själv ska jag ju jobba...Förkyld å da men men...Det får så lov att gå! Ha en härlig fredag!

Camilla sa...

Det är nog inga problem.
Innan du vet ordet av är det måndag igen :)
Kram på dig och ha en underbar lördag!