torsdag 15 oktober 2009

Har roat mig med...

ett test som jag hittade via Sanna:

Min personlighetstyp:
Tystlåten, vänlig, samvetsgrann. Pålitlig. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabil och praktiskt lagd. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksam på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörd för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.

Karriärer som skulle kunna passa:
Inredningsdesigner, designer, sjuksköterska, adminitstratör, operativ chef, sekreterare, förskole-och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistent, präst, kontorsansvarig, affärsinnehavare, ekonomibiträde, hemmafru/hemmaman, trädgårdsmästare, kurator, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarie, medicintekniker.

Hemmafru minsann! Nej, nog tror jag att jag vill ha ut mer av livet än så ;-) Men det fanns flera alternativ som var verklig intressanta, t ex personalvetare, trädgårdsmästare, hälsovårdspersonal, medincintekniker. Det är bara att söka kurser nu...:-)

Önskar er en bra dag!

4 kommentarer:

Camilla sa...

Jag har också gjort det där testet.
Jag ska lägga ut det på min blogg i morgon.
Kram på dig och ha en underbar torsdag!

Susanne P sa...

Jag har gjort denna test en gång & jag vill minnas att jag skulle passa som präst!!! :o
Måste nog göra om det!
Ha det bra!
Kram
Susanne P

Jennyshemochharmoni sa...

Vilket roligt test! Jag gjorde det också, fick upp artist och skribent :) Kanske inte så dumt att man bloggar ändå ;) KRAM och trevlig helg!

Titti sa...

Åh jag skulle bli hemmafru på direkten om jag kunde! Fast helst blev jag nog miljonär :) Kram!