fredag 23 oktober 2009

Julafton=fredag!!!

Ja idag känns det nästan som julafton.
Fredag,
fredagsmys,
tända ljus,
äta en god middag,
ett glas rött,
Idol,
lite godsaker,
mysa med familjen,
en bok och en efterlängtad tidning i brevlådan!!
Vet inte vilken jag ska börja med!!


Heeelt underbart fina grejor och pyssel och inspiration i Drömhem & Trädgård!! Och boken som jag blivit tipsad om måste jag börja läsa. Det är Idol-Andreas egen berättelse om hans väg till framgång som en av världens mest framgångsrika låtskrivare. Ser verkligen fram emot att läsa den...

Önskar er alla en jättemysig fredagkväll ♥


5 kommentarer:

Camilla sa...

Hoppas att din fredagskväll blev bra och att du även får en underbar lördag.
Kram på dig!

Jennyshemochharmoni sa...

Hoppas ni har en toppenbra helg! Har precis avslutat att läsa boken om Andreas och det finns helt klart guldkorn att plocka ur boken om hans sanslösa liv. En sak är säker, ingenting har kommit gratis! Man måste jobba stenhårt för att nå framgång. KRAM!

PERNILLA sa...

Ne men åhh! Jag har slutat med Drömhem. Jag älskar dessa julnummer och nu saknar jag VERKLIGEN den tidningen.
/P

Susanne P sa...

Ha en underbar lördagkväll!
Kram
Susanne P

Hallon & Blåbär sa...

Håller med om att det kliar lite i fingrarna att få börja att pyssla inför december. Härligt att renoverandet går framåt.

Ha en bra kväll!