tisdag 13 oktober 2009

Mindre inspiration

Idag känner jag mig jätteless. Och ledsen. Har mest lust att lägga mig under en filt i soffan och bara se på tv eller nåt. Synd att det inte ens finns nåt att se. Har en massa tankar och grubblerier som jag inte kan gå ut med här, men det är i alla fall en jobbig dag. Kan man stryka såna dagar? Eller är det nu man ska vara positiv, haha. Det är jag egentligen. Men ibland blir jag ledsen över saker...jag funderar allt jag kan på hur jag ska lösa det...Ja tänk om allt kunde falla på plats bara...
Hade tänkt träna idag, för nu var det länge sen. Man har ingen ork alls, så det får bli en annan dag. En längre cykeltur med hunden blev det i alla fall. Vackert är det ute, soligt och gnistrande. Kallt. Tog några bilder på vägen efter älven.




Så underbart vackert på nipkanten


Blir lite suddigt när man cyklar - med hund


Så vackra färger!

Jag får väl istället tänka på det jag är tacksam över i livet, så vänder det kanske snart..:-) Å se fram emot att jag snart har klinker på golvet i tvättstugan. Väggarna är ju färdigmålade. Det tar sig.
Kramar till er som tittar in här!


2 kommentarer:

Camilla sa...

Herre Gud vad yr jag blev när jag tittade på kortet du knäppt, när du cyklade :)
Coolt!
Ha det bra och kram på dig!

Jennyshemochharmoni sa...

Tråkigt att du känner dig ledsen :( Jag skickar styrkekramar till dig och hoppas att allt löser sig! Stor KRAM