tisdag 27 oktober 2009

Har inte tid...

att sitta här framför datorn egentligen! Asmycket att fixa med inför gymnastikuppvisningen på torsdag. Eller asmycket och asmycket...men lägger man ihop det med allt annat så blir det en hel del på ens samvete...:-)
Igår hade vi en mysig hemmadag, tjejerna och jag :-) Blev fika och shopping på stan, jättekul. Sen bakades det sockerkaka och mystes i allmänhet. Ute var det gråkallt och småregnigt. Det är då man tänder värmeljus och kryper ner under filten :-)
Idag har jag suttit halva dagen i utbildning på jobbet, blev en lugn dag. Men dessto mer nu att ta tag i :-) Nu tänker jag göra bort det så jag får sätta mig framför teven och Äntligen Hemma sen!

Hoppas ni har en lugnare tisdag!


Höstmys...




5 kommentarer:

Camilla sa...

Receptet ligger ute på min blogg nu.
Ha en underbar kväll.
Kram på dig!

Jennyshemochharmoni sa...

Vad fint du har gjort! Höstmys! KRAM

Pernilla sa...

Grått och kallt här också men du har en mysig, varm och välkomnande entré se jag. Nu blev jag lite suger på att fixa min trappa också.
/P

Susanne P sa...

Vad mysigt det såg ut vid er entré.
Kram
Susanne P

Nannis sa...

Vilken härlig lykta :)