tisdag 20 oktober 2009

Min tur?

Idag verkar det ha brutit ut nån förkylning på mig...en massa nysande, snörvel och hostningar...har inte tid med det! Hade en tid hos frissan som jag inte ville missa, imorgon är det andra vaccinering av kissen och torsdag morgon är det utvecklingssamtal med 6-åringen, senare samma dag har jag utvecklingssamtal själv på jobbet. Skulle vara bra att få beta av allt detta....:-)
Igår var det en gubbe här och kollade på tvättstuge-och hallgolvet. Nu är det snart dax för läggande av klinker! Yiiiiho! Sambon har i helgen rivit ner lite av en vägg mellan lilla och stora hallen, för att det ska bli lite öppnare. Härligt att riva tegelvägg, ett fint vitt damm la sig som puder över nedervåningen...
Mellan snörvlet idag så är det fixande av räkningar, var så otroligt många den här gången :S Tänk om man fick lägga pengarna på annat istället. Typ inredningsgrejor, resor och annat roligt :-)

Nu är det dax att få dottern i duschen, rasta av hunden en sväng och sen blir det nog soffläge för mig...Hoppas ni får en skön, snörvelfri kväll!


Imorgon blir det ett litet stick i nacken igen :-)

5 kommentarer:

Eva Loppan sa...

Men du verkar ha fullt upp gumman:-). Förresten vilken sötnos ni skaffat. Måste få komma o kika på kissekatten är ju huuuur sööööt som helst ju!

Kramen

Nannis sa...

Så underbart söt missen är!! :)¨
*kramar både matte o kissen*

Susanne P sa...

Hoppas att du kryar på dej.
Super gossig katt!
Kram
Susanne P

Jessica sa...

Hej :)
Ville bara kika in och säga hej och tacka för kommentaren inne hos mig!
Det är alltid så kul med "nya" bloggare.

Hoppas du haft en bra kväll!!

//Jessica

Camilla sa...

Hoppas du har kryat på dig.
Kram på dig!